Δελφοί – Κορυφή Κόχραν

Η διαδρομή Δελφοί  – Κορυφή Κόχραν είναι βατή και σχετικά άνετη για τους περισσότερους. Διαρκεί περίπου 4 ώρες και έχει συνολικό μήκος 16,5 χιλιόμετρα. Είναι σηματοδοτημένη από το Δασαρχείο Άμφισσας.

Ξεκινάει από το τέλος του πεζοδρομίου, μετά τις σημαίες στους Δελφούς. Κατηφορίζει προς τον Ελαιώνα και την κοιλάδα του Πλειστού ποταμού, περνάει το κανάλι του Μόρνου και φτάνει στο ξωκλήσι του Άη Γιώργη με τα μεγάλα κυπαρίσσια. Συνεχίζουμε προς τα δεξιά (ακολουθώντας τις σημάνσεις της διαδρομής Δελφοί  – Κορυφή Κόχραν) προς το Χρισσό, όπου συναντά την Γέφυρα του Πλειστού και χαρίζει άπλετη θέα προς τους Δελφούς.

Από εκεί αρχίζει η ανάβαση προς το οροπέδιο της Δεσφίνας και για περίπου δύο ώρες διαδοχικά ζιγκ-ζαγκ και μεγάλες ευθείες αποκαλύπτουν όλο και  καλύτερη θέα προς τον «Ομφαλό της Γης». Λίγο πριν το οροπέδιο, η θέα χάνεται και συμβουλευόμενοι την ενημερωτική πινακίδα οι πεζοπόροι θα πρέπει να επιλέξουν κατεύθυνση από εδώ και μπρος: μία επιλογή είναι η Δεσφίνα, 40 λεπτά απόσταση σε σχεδόν ευθεία, χωμάτινη διαδρομή. Η άλλη είναι το ανηφορικό μονοπάτι προς την κορυφή Κόχραν με το ξύλινο παρατηρητήριο. Διαρκεί περίπου 40 ακόμα λεπτά και προσφέρει εκπληκτική θέα σε όσους την επιλέξουν ως τέρμα της διαδρομής Δελφοί  – Κορυφή Κόχραν.